REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ PRZEZ KLUB FITNESS T-GYM
Niniejszy regulamin (dalej: "Regulamin") określa zasady korzystania z obiektów sportowych w ramach klubu prowadzonego pod marką T-GYM przez WEJHER PARK SP. Z O.O. SP.J. z siedzibą Wejherowie, przy I Brygady Pancernej Wojska Polskiego nr 10, 84-200 Wejherowo, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000885543, NIP 5882391056, REGON 221538837 (dalej: "T-GYM" lub „Usługodawcą”).
Postanowienia ogólne
Regulamin określa w szczególności rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną, warunki świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną oraz tryb postępowania reklamacyjnego.
Regulamin oraz Regulamin sieci Klubo w jest udostępniony za pośrednictwem Strony internetowej oraz Portalu dla Członków Klubu w formie umożliwiającej jego odzyskanie, odtworzenie, utrwalanie, w szczególności Regulamin może być zapisany na dysku i wydrukowany.
Regulamin udostępniany jest nieodpłatnie przed zawarciem umowy o świadczenie usług w nim określonych.
Osoba korzystająca z usług Klubu, zwana będzie dalej "Członkiem Klubu" lub „Usługobiorcą”.
Aplikacja eFitness App, zwana dalej będzie „Portalem dla Klienta”.
W celu prawidłowego korzystania z usług świadczonych przez T-GYM z wykorzystaniem Strony internetowej i Portalu dla Klienta Członek Klubu powinien dysponować sprzętem komputerowym i oprogramowaniem spełniającym następujące, minimalne wymogi:
połączenie z siecią Internet;
System operacyjny z rodziny Windows, Linux, OSX, Android lub iOS w wersji wspieranej przez producenta z uruchomionym środowiskiem graficznym i z zainstalowaną ekran o rozdzielczości 1024 x 768 ppi;
przeglądarką w stabilnej wspieranej wersji, w trybie graficznym, posiadającą włączoną obsługę JavaScript i obsługującą zapytania typu CORS z rodziny: Chrome, Firefox, Safari, Edge.
W przypadku korzystania przez Członka Klubu ze sprzętu lub oprogramowania, kto re nie spełnia wymogów technicznych określonych w ust. 1 niniejszego paragrafu, T-GYM nie gwarantuje prawidłowości funkcjonowania Strony internetowej oraz Portalu dla Klienta i zastrzega, z e może to mieć negatywny wpływ na jakość świadczonych drogą elektroniczną usług.
T-GYM zastrzega sobie prawo do dokonania w każdym czasie zmian parametrów technicznych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania Strony internetowej, Portalu dla Klienta w tym zmiany ich interfejsu. Zmiany te nie stanowią zmiany niniejszego Regulaminu, o ile nie wpływają na rodzaj i zakres świadczonych drogą elektroniczną usług.
Ze względów bezpieczeństwa Usługodawca zastrzega sobie prawo przerwania połączenia z Usługobiorcą po upływie czasu nie krótszym niż 30 sekund od chwili dokonania przez Usługobiorcę ostatniej czynności przy wykorzystaniu Portalu dla Klienta.
Rodzaje i zakres usług
Usługodawca umożliwia udostępnienie na indywidualne żądanie Usługobiorcy poprzez Stronę internetową wyświetlenie strony o określonym adresie URL, zawierającej indywidualnie żądane przez Usługobiorcę dane informacyjne, obejmujących w szczególności usługi, informacje dotyczące Klubu, przedsiębiorcy prowadzącego Kluby, profil działalności, formularz zapisu do newsletter, formularz rekrutacyjny, formularz zapisów na usługi dodatkowe, formularz zgłoszenia reklamacji oraz zgłoszenia szkody oraz informacje kontaktowe, co zapewniają specjalistyczne zakładki. Ponadto Usługodawca świadczy drogą elektroniczną na rzecz Klientów lub Nowych Klientów usługi polegające na możliwości zakupu Karnetu oraz zarządzaniu Kontem Klienta przy użyciu Portalu dla Członków Klubu oraz strony internetowej.
Klient lub Nowy Klient chcąc korzystać z usług Klubu zobowiązany jest do przestrzegania powszechnie obowiązujących przepisów prawa, postanowień Regulaminu Klubu Fitness T-GYM, jak również ponosi odpowiedzialność za składane oświadczenia w związku z zakupem Karnetu lub innych usług oferowanych przez Klub. Szczegółowe warunki korzystania z usług Klubu określa Regulamin Klubu Fitness T-GYM.
Z zastrzeżeniem wyłączeń lub ograniczeń przewidzianych dla Klientów chcących korzystać lub korzystających ze Portalu dla Klientów ma na celu umożliwienia rejestracji Nowych Klientów zarządzania Kontem Klienta, zarządzania umowami Klienta (zakup, Zawieszenie lub zmiana Karnetu, zakup Wejścia jednorazowego), dokonywania płatności w związku ze świadczonymi przez Klub usługami, dokonywania płatności kar umownych, zarządzania zapisami na zajęcia zorganizowane, przeglądania historii umów i płatności.
Świadczenie przez Usługobiorcę usług drogą elektroniczną polegających na udostępnianiu Strony
internetowej, Portalu dla Klienta, umożliwieniu dokonania zakupu Karnetu, uiszczenia innych opłat, zarządzania Kontem Klienta jest bezpłatne, chyba że dla danej czynności przewidziano obowiązek uiszczenia opłaty. Wysokość opłat określa obowiązujący w Klubie cennik usług.
Do świadczenia usług drogą elektroniczną dochodzi poprzez rozpoczęcie korzystania ze Strony internetowej, dostępnych na niej formularzy lub Portalu dla Klientów.
Istnieje możliwość zakupu Karnetu lub Wejścia jednorazowego za pomocą Aplikacji eFitness App lub na miejscu w klubie fitness T-GYM.
Płatność za Karnet lub Wejście jednorazowe zakupione na miejscu w klubie może odbywać się za pośrednictwem gotówki lub terminala kart płatniczych.
Płatność za Karnet zakupiony za pośrednictwem Aplikacji odbywa się poprzez system Payu udostępniający możliwość zalogowania się do swojego banku lub płatność opcją Blik.
Usługobiorca może w każdej chwili zakończyć korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną. W przypadku opuszczenia Strony internetowej umowa o świadczenie tych usług drogą elektroniczną rozwiązuje się automatycznie bez konieczności składania dodatkowych oświadczeń woli. W przypadku trwałego zamknięcia Konta Klienta (usunięcie) rozwiązuje się umowa o świadczenie tych usług drogą elektroniczną.
Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za korzystanie z Strony internetowej lub z Kiosku w sposób sprzeczny z postanowieniami Regulaminu.
Treści o charakterze bezprawnym
Zakazane jest dostarczanie przez Usługobiorcę treści o charakterze bezprawnym, obraźliwym, treści nieprawdziwych lub mogących wprowadzić w błąd, treści zawierających wirusy lub inne złośliwe oprogramowanie, a także podejmowanie działań mogących wywołać zakłócenia lub uszkodzenia Strony internetowej lub Portalu dla Klientów.
W razie uzyskania przez Usługodawcę zawiadomienia lub wiarygodnej informacji o bezprawnym charakterze przechowywanych danych dostarczonych przez Usługobiorcę, Usługodawca może uniemożliwić dostęp do tych danych. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności względem Usługobiorcy za szkody powstałe w wyniku uniemożliwienia dostępu do danych o treści opisanych w zdaniu pierwszym.
Zasady korzystania z portalu dla Klienta (Aplikacji eFitness App)
Portal dla Klientów składa się z następujących funkcjonalności:
rejestracyjnej służącej do rejestracji Nowych Klientów i wprowadzania ich danych do bazy danych, z wyłączeniem rejestracji Nowego Klienta, który zamierza skorzystać ze Ścieżki alternatywnej, którego pierwsza rejestracja odbywa się poprzez wypełnienie formularza w recepcji wybranej przez Klienta placówki Klubu lub poprzez kontakt za pomocą adresu e-mail: klub@t-gym.pl albo Facebook.
do logowania w celu umożliwienia Klientowi dostępu do jego Konta;
zarządzania Kontem, gdzie Klient może aktualizować informacje o sobie;
zarządzania Umowami, gdzie Klient może zakupić Karnet (z zastrzeżeniem, z e zakup pierwszego Karnetu przez Nowego Klienta chcącego skorzystać ze Ścieżki alternatywnej oraz zakup Karnetu po przerwaniu ciągłości karnetu przez Klienta chcącego skorzystać ze Ścieżki alternatywnej możliwy jest wyłącznie po uprzednim zgłoszeniu do recepcji i opłaceniu Karnetu w Kiosku), Zawiesić Karnet lub go zmienić , jak ró wnież zakupić Wejście jednorazowe;
płatności, gdzie Klient może dokonywać płatności za płatne usługi wynikające z Umowy, płatności kar umownych; zarządzania zapisami na zajęcia zorganizowane;
Historii Konta, gdzie Klient może przeglądać historię zakupów Karnetów i płatności;
odzyskania hasła do Konta w przypadku jego utraty
zapisywania się na wybrane przez Klienta zajęcia zorganizowane (do dwóch godzin przed rozpoczęciem zajęć).
Założenie konta przez Nowego Klienta następuje za pośrednictwem recepcji T-Gym. Klient składa zapotrzebowanie na utworzenie konta w aplikacji za pośrednictwem e-mail: klub@t-gym.pl, Facebook lub osobiście w Recepcji Klubu.
Do założenia konta potrzebne jest imię i nazwisko Klubowicza, adres e-mail Klubowicza i nr telefonu.
Założenie Konta Klienta dla osób korzystających z kart programów partnerskich odbywa się na wyraźną prośbę tych osób w recepcji Placówki Klubu wybranej przez tego Klienta, w której taki Klient podaje imię, nazwisko, adres mailowy, adres zamieszkania, Klub oraz wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych.
Założenie Konta Klienta przez osobę, która nie ukończyła 18 roku życia i korzystanie przez nią z usług rekreacyjno-sportowych Klubu, jest możliwe po spełnieniu wymagań określonych w ust. 2 powyżej oraz dostarczeniu do Placówki Klubu prawidłowo wypełnionego i podpisanego wymaganego oświadczenia przedstawiciela ustawowego. Nowy Klient, który nie ukończył 18 roku życia, po uzupełnieniu danych wskazanych w ust. 2 powyżej może rozpocząć korzystanie z usług rekreacyjno-sportowych Klubu po doręczeniu do Placówki Klubu oświadczenia, o którym mowa w zdaniu poprzednim.
W celu zalogowania się do Aplikacji należy wybrać odpowiednio klub fitness T-GYM, po czym uzupełnić dane dostępowe otrzymane od recepcji przy zakładaniu Konta.
Po zalogowaniu do Konta Klient otrzymuje dostęp do Panelu Klienta, skąd może zarządzać swoim Kontem w sposób i w zakresie określonym w ust. 1 pkt. 3-8 niniejszego paragrafu.
Klient za pośrednictwem Aplikacji może zapisać się na zajęcia zorganizowane w Klubie najpóźniej 2 godziny przed rozpoczęciem zajęć.
Klient ma obowiązek odwołać swoją rezerwację z zajęć możliwie jak najszybciej.
Trzy nieobecności nie odwołane przez Klienta skutkują automatycznym zablokowaniem konta Klienta w Aplikacji.
By odblokować dostęp do Portalu Klient musi zgłosić ten fakt Recepcji Klubu.
Zakończenie korzystania z Portalu dla Klienta następuje poprzez wylogowanie. Klient może w każdym momencie złożyć oświadczenie o rozwiązaniu umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną w zakresie prowadzenia Konta Klienta poprzez złożenie żądania jego usunięcia, w takim przypadku Konto Klienta zostanie usunięte na koniec aktywności Karnetu lub na koniec terminu ważności Wejścia jednorazowego, a w przypadku braku aktywnego Karnetu lub ważnego Wejścia jednorazowego – niezwłocznie.
Za wszelkie skutki wynikłe z niewłaściwego wypełnienia formularzy przy użyciu Portalu dla Klienta, w szczególności poprzez podanie przez Klienta lub Nowego Klienta błędnych lub nieprawdziwych danych, odpowiedzialność ponosi Klient lub Nowy Klient, którego dotyczą niewłaściwie wypełnione formularze.
Zasady składania oświadczeń o odstąpieniu od umowy od oświadczenia usług przez Klub Fitness T-GYM określa Regulamin Klubu.
Treści o charakterze bezprawnym
Zakazane jest dostarczanie przez Usługobiorcę treści o charakterze bezprawnym, obraźliwym, treści nieprawdziwych lub mogących wprowadzić w błąd, treści zawierających wirusy lub inne złośliwe oprogramowanie, a także podejmowanie działań mogących wywołać zakłócenia lub uszkodzenia Strony internetowej, Portalu dla Klientów.
W razie uzyskania przez Usługodawcę zawiadomienia lub wiarygodnej informacji o bezprawnym charakterze przechowywanych danych dostarczonych przez Usługobiorcę, Usługodawca może uniemożliwić dostęp do tych danych. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności względem Usługobiorcy za szkody powstałe w wyniku uniemożliwienia dostępu do danych o treści opisanych w zdaniu pierwszym.
Postępowanie reklamacyjne
Wszelkie uwagi oraz reklamacje co do usług świadczonych droga elektroniczną mogą być zgłaszane w formie pisemnej poprzez pozostawienie pisma u managera Klubu w placówce Klubu, bądź poprzez przesłanie listem na adres: Fitness Wejher Park Sp. Z o.o. sp.j ul. I Brygady Pancernej Wojska Polskiego 10, 84-200 Wejherowo z dopiskiem "Reklamacja" albo drogą elektroniczną na adres klub@t-gym.pl.
Reklamacja, skarga lub wniosek powinny zawierać imię i nazwisko, opis sprawy oraz adres korespondencyjny lub adres mailowy, na jaki Klub powinien odpowiedzieć, pod rygorem braku możliwości udzielenia odpowiedzi na złożoną reklamację, skargę lub wniosek.
Odpowiedz na reklamacje, skargi i wnioski zostanie udzielona w formie pisemnej na wskazany w reklamacji, skardze lub wniosku adres do korespondencji lub drogą elektroniczną na wskazany adres mailowy w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania. O odmowie uwzględnienia reklamacji i jej powodach Usługodawca poinformuje osobę składającą reklamację wysyłając wiadomości wskazany w toku składania reklamacji adres e-mail lub na adres do doręczeń.
Zmiana Regulaminu
Wszelkie zmiany Regulaminu wymagają podania do wiadomości Klientów poprzez umieszczenie informacji na Stronie internetowej, jak również w ogólnodostępnym miejscu w placówkach Klubu.
W razie zmiany Regulaminu Klient ma prawo rozwiązania umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia (z zastrzeżeniem, że wypowiedzenie umowy o świadczenie usługi w formie Portalu dla Klientów następuje ze skutkiem na koniec obowiązywania Karnetu lub na koniec ważności Wejścia jednorazowego) poprzez złożenie na piśmie stosownego oświadczenia woli z podaniem jako przyczyny rozwiązania umowy faktu zmiany Regulaminu.
Termin na złożenie oświadczenia woli o rozwiązaniu umowy wynosi 14 dni od chwili umieszczenia informacji o zmianie Regulaminu. Po bezskutecznym upływie terminu domniemywa się, że Klient akceptuje wprowadzone zmiany Regulaminu.
Klub ma prawo do zmiany: cennika usług, zakresu świadczonych usług, np. poprzez wycofanie z oferty danego rodzaju zajęć, osoby trenera prowadzącego zajęcia oraz godzin prowadzenia poszczególnych zajęć. Zmiany te nie stanowią zmiany Umowy jak i Regulaminu.
Dane osobowe
Administratorem danych osobowych Klienta jest WEJHER PARK SP. Z O.O. SP.J. z siedzibą Wejherowie, przy I Brygady Pancernej Wojska Polskiego nr 10, 84-200 Wejherowo, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000885543, NIP 5882391056, REGON 221538837 (dalej: „Administrator”).
Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych. Administrator wskazuje dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych właściwe w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych: klub@t-gym.pl.
Dane osobowe Klienta, podane w związku z zawarciem Umowy w sposób określony w Regulaminie, będą przetwarzane przez Administratora, przede wszystkim: (i) w celu i zakresie niezbędnym do wykonania zawartej Umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony oso b fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (ii) w celu wykonania obowiązku prawnego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych oraz (iii) w celu prowadzenia przez Administratora marketingu usług własnych, dochodzenia lub obrony w sprawie roszczeń lub praw Administratora, w celu przeciwdziałania nadużyciom ze strony klienta, w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób oraz mienia Administratora - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
W przypadku udzielenia przez Klienta, w związku z zawarciem Umowy, dobrowolnej zgody na
przetwarzanie danych osobowych w postaci danych biometrycznych (danych daktyloskopijnych), dane te będą przetwarzane przez Administratora w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych w celu weryfikacji tożsamości Klienta oraz odnotowania wejścia do Klubu jako osoby uprawnionej.
W przypadku udzielenia przez Klienta, dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach wysyłania newslettera albo w celach marketingowych po wygaśnięciu umowy podane dane przetwarzane będą w tych celach na podstawie wyrażonej zgody - w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych. W przypadku udzielenia przez Klienta, w związku z zapisem do newslettera lub zawarciem Umowy, dobrowolnej zgody na przesyłanie za pomocą środków komunikacji elektronicznej informacji handlowej lub zgody na używanie telekomunikacyjnych urządzeń końcowych, których Klient jest użytkownikiem (telefonu, komputera) oraz automatycznych systemów wywołujących, w/w kanały komunikacji będą wykorzystywane przez Administratora w celach marketingu usług własnych – wysyłanie Klientowi Newslettera.
Odbiorcami danych osobowych Klienta mogą być podmioty współpracujące z Administratorem w zakresie świadczonych na rzecz Administratora usług (np. podwykonawcy) lub wspierania bieżących procesów biznesowych Administratora takie jak podmioty świadczące usługi księgowe, prawne, dochodzenia należności, marketingowe, operacyjne oraz IT, w tym dostarczające Administratorowi rozwiązania informatyczne do obsługi Klienta.
Administrator nie będzie przekazywał danych osobowych Klienta do państw trzecich.
Dane osobowe Klienta będą przechowywane przez czas trwania zawartej umowy oraz po jej zakończeniu, w celu realizacji przez Administratora praw i obowiązków wynikających z obowiązujących przepisów prawa, w tym w szczególności przepisów podatkowych, przepisów dotyczących przedawnienia roszczeń , w przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie zgody - do czasu jej cofnięcia, a w przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych do czasu zgłoszenia przez Klienta sprzeciwu.
Klient ma prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub
ograniczenia przetwarzania, prawo do sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, prawo do przenoszenia danych osobowych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych.
Podanie przez Klienta danych osobowych w procesie zawarcia Umowy jest dobrowolne, ale niezbędne dla wykonania Umowy (nie dotyczy to danych biometrycznych, w postaci danych daktyloskopijnych, o których mowa w ust. 4 powyżej).
Postanowienia końcowe
Wszelkie znaki handlowe, logo oraz znaki serwisowe użyte za pośrednictwem Strony internetowej jak również Portalu dla Klientów stanowią przedmiot ochrony zgodnie z ustawą o prawie autorskim, a ich przetwarzanie, modyfikacja lub wykorzystanie na jakimkolwiek polu eksploatacji jest zabronione.
Usługodawca ma prawo zablokować dostęp do Strony internetowej, Portalu dla Klientów z ważnych przyczyn, w tym w szczególności w razie stwierdzenia nieprawidłowości w ich korzystaniu, w tym wystąpienia okoliczności, które mogłyby narazić na szkodę Klienta, Nowego Klienta, Klub lub Usługodawcę.
Szczególnymi zagrożeniami związanymi z korzystaniem z sieci Internet w tym ze świadczonych przez Usługodawcę usług drogą elektroniczną jest działalność tzw. hakerów mająca na celu włamanie się do systemu Usługodawcy oraz Klienta lub Nowego Klienta oraz możliwość
„zainfekowania” systemu teleinformatycznego przez złośliwe oprogramowanie tworzone głownie w celu wyrządzenia szkód, takich jak „konie trojańskie”, „robaki”. Celem uniknięcia zagrożeń z tym związanych zaleca się stosowanie aktualnego oprogramowania antywirusowego. Klub informuje, z e podejmuje działania mające na celu zminimalizowanie ryzyk, o których mowa w zdaniu pierwszym, jednakże Klient i Nowy Klient przyjmuje do wiadomości, iż nie istnieją sposoby całkowitego i pełnego zabezpieczenia przed wskazanymi niepoz ądanymi działaniami.
W celu realizacji uprawnień określonych w Regulaminie uprawniony może w dowolnej chwili podejmować kontakt z właścicielem sieci Klubo w za pośrednictwem:
poczty tradycyjnej na adres: ul. I Brygady Pancernej W. P. nr 10, 84-200 Wejherowo